KIOSKI, PAWILONY, TARGOWISKA

Reklama prasy

[EN]
[EN]
[EN]
[EN]
[EN]

REKLAMA PRASY

Reklama prasy, zwłaszcza tygodników potrafi zwiększyć ich sprzedaż dwukrotnie. Gabloty reklamowe można wydzierżawić agencjom reklamowym uzyskując znaczące przychody przy minimalnych kosztach. Czasopisma mogą być reklamowane poprzez ich zwielokrotnioną ekspozycję (tzw multifacing) lub poprzez plakaty reklamowe.

 

specjalną gablotę dla reklamy prasy wyposażoną w półki do jej odpowiedniej ekspozycji oraz dodatkowo w matówkę dla plakatów. Matówka może być stosowana zamiennie z półkami prasowymi, dzięki czemu zwiększamy stopień wykorzystania gabloty i możliwości generowania przez nią zysków. Specjalne rozmieszczenie świetlówek zapewnia znakomite oświetlenie eksponowanych tytułów. Tego typu gabloty reklamowo prasowe występują tylko w wersji naściennej: mogą być wbudowane lub zawieszane na ścianie.

 

Inny warty uwagi produkt do promocji prasy to bardzo popularny „Potykacz alu-klik prasowy”. Jest to specjalnie wymodelowana, aluminiowa ramka reklamowa. Alu-klik posiada prowadnice do przytrzymania czasopism oraz folię ochronną. Kioski i pawilony mogą być również wyposażone w tzw. “stripy” reklamowe”, czyli aluminiowe kasetony na długookresową reklamę umieszczane na górnej części obiektu. Reklamodawców można poszukiwać wśród agencji reklamowych, wydawnictw prasowych, operatorów telefonii lub innych producentów sprzedawanych towarów.

 

Budotechnika wykonuje i montuje wszystkie nośniki reklamowe wraz z odpowiednią instalacją elektryczną. Więcej informacji na temat gablot reklamowych uzyskać można na naszym specjalnym serwisie tematycznym.

Pobierz informację na temat zastosowania nośników reklamowych na kioskach handlowych: