KIOSKI, PAWILONY, TARGOWISKA

Ceniony w Polsce projektant i producent mebli miejskich: kioski, pawilony handlowe MIDI, wewnętrzne, gastronomiczne, zabudowa na targowiska miejskie oraz gminne, portiernie, stróżówki, palarnie, strażnice, centra dozoru,    Pozwolenie na budowę? Wykonamy na zamówienie kompleksową dokumentację lub udostępnimy gotowe projekty branżowe. Tematyka zbyt zawiła? Zamów wizytę naszego doradcy.    Posiadamy doświadczenie w kompleksowej realizacji dużych inwestycji targowisk miejskich oraz gminnych.    Pawilon handlowy "GASTRO" wybrany w konkursie oficjalnym obiektem Katalogu Mebli Miejskich Miasta Poznań.    Open - nowy model kiosku w naszej ofercie.    Budotechnika uczestnikiem wprowadzania nowego formatu kiosków dla RUCH S.A.    Wieloletnie doświadczenie, szereg projektów, certyfikatów, realizacji i referencji

Kiosk na przystanku

[EN]
[EN]
[EN]
[EN]
[EN]

KIOSK NA PRZYSTANKU

Zestawienie kiosku handlowego i jednej z wiat przystankowych przystosowanych do tego typu połączenia to bardzo dobre oraz często praktykowane przez naszych klientów rozwiązanie. Konfiguracja uzależniona jest tutaj od wyboru jednego z podstawowych modeli kiosków występujących w naszej ofercie i tak np: kioski ALASKA przeznaczone są do połączenia z wiatami typu BETA, natomiast kioski EURO z pozostałymi wiatami produkcji BUDOTECHNIKI. Szczegółowe informacje o wiatach przystankowych znajdują się w serwisie tematycznym: http://www.wiaty.net/

 

Kioskoprzystanki to zestawy atrakcyjne nie tylko architektoniczne, lecz również handlowo. Są bowiem zlokalizowane w naturalnych punktach gromadzenia się potencjalnych nabywców. W opinii naszych stałych klientów inwestycje tego typu charakteryzują się krótszym okresem zwrotu nakładów inwestycyjnych wynoszącym zaledwie kilkanaście miesięcy. W przypadku pytań o tego typu konfigurację zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Sprzedaży.

 

Zlokalizowanie kiosku na przystanku komunikacyjnym posiada bardzo wiele zalet:

– wybór wyjątkowo dobrego punktu handlowego,

– ogromna liczba potencjalnych klientów i zarazem odbiorców reklamy,

– świetna okazja do zrobienia zakupów dla oczekujących na autobus,

– doskonałe miejsce do eksploatacji powierzchni reklamowych przynoszących pokaźne zyski,

– gwarantowany zwrot nakładów w ciągu 2-3 lat,

– ułatwione pozyskanie lokalizacji w najatrakcyjniejszych punktach handlowych,

– bezpieczeństwo podróżnych na oświetlonym i przeszklonym przystanku,

– zapewnienie czystości przystanku i jego należytego utrzymania.